Чим більше компанія проводить офіційних подій та ділових зустрічей, тим вона помітніша в бізнес-середовищі. Це правило знають та розуміють усі. Але як організувати бізнес-подію, аби вона вирізнялася серед інших? Принесла не тільки ефективні рішення для бізнесу, а й іміджеві здобутки.
На репутацію компанії, як і на успішність її бізнес-події впливає все. Наша компанія вже не перший рік працює з різноманітними форумами, тренінгами, онлайн-конференціями та подіями різного масштабу. Важливо все. Локація, спікери, кейтеринг, навіть колір краватки ведучого.
Аби подія пройшла креативно і нестандартно, потрібно наперед продумати нюанси. До прикладу, перерви між спікерами чи паузи в події використовувати раціонально. Організувати невеликий тімбілдінг, аби познайомити учасників між собою та покращити їх комунікацію. Чи саму подію зорганізувати у вигляді нестандартного квесту, який розпочинається ще з самого моменту купівлі квитка чи входу на подію.
Впевнені, що таку подію точно обговорюватимуть. Для найкращого враження можна наприкінці вечора розіграти серед всіх учасників подарункові сертифікати на яскраві емоції. Це покращить і їх інтеграцію в захід, і справить позитивне та тепле враження про бренд-організатор.
Але перед тим, як почати організовувати подію, ви маєте самі зрозуміти, для чого її ініціюєте і що прагнете досягти:
вмістимість, зручність, досвід водія, простой, інше
знайти локації, обдзвонити, меню, ціни, вільні дати, відвідати їх...
складання меню, відгуки про кухню, посадка, посуд, інше
концепція, підрядники, подивитись їх портфоліо, звязатись з ними...
тематичні костюми, якість та кількість декорацій, оренда чи виготовлення
стиль фотографа, чіткий таймінг та ціноутворення, варіант зйомки
підбір музики, акустика залу, потужність техніки
загальний таймінг, готовність всіх підрядників, інструкції, поєднання всіх процесів.